Pratitelji

četvrtak, 17. listopada 2013.

Pripravnički staž!

Da, sad kad sam napokon magistrirala što sad!!! Raditi za 1600,00 kn godinu dana pa opet na biro...Kažu, obrazuj se, stekni diplomu pa ćeš biti netko i nešto, da baš, visoko sam školovana da bih bila nezaposlena osoba. Ogorčena sam što živim u državi koja ne mari za obrazovane osobe, kažu bit će za nas posla...ma kojeg posla, di je taj posao...toliko truda, novca, ulaganja u obrazovanje za što?!
Istina je što su nam govorili kad smo bili djeca - školuj se pa nečeš morati raditi. Nisam mislila da je to doslovno tako...Sramota je da visoko obrazovane osobe podcjenjivački moraju raditi za mizeriju dok neki sa srednjom školom rade za visoku plaću u državnim institucijama!! :-p :-/

Broj komentara: 5:

  1. 1600.00 kuna ti je blagoslov u današnje vrijeme, jer, riješiš stažiranje jednu godinu, pa završiš stručni ispit, a potom ćeš vidjeti. Glupo je razmišljati na tako daleke relacije. Ne znaš što te sutra čeka, a iz iskustva znam da sutra može biti sve od ratnog stanja do zdravstvenih problema. A može biti i posla, tko zna?

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobro, je, istina, ali svejedno sramota što su moji roditelji toliko ulagali u moje obrazovanje, toliko je godina truda uloženo, muke, stresa, da bi me sad dočekala ovakva situacija...zato sam i upisala studij, da bih mogla napredovati, razvijati se a ne za ovo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nije važno radi čega, važni su rezultati. No, valjda i znaš da nje sve u novcu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Nije sve u novcu, ja samo želim priliku za rad i napredovanje u životu, a ne da sjedim doma...

    OdgovoriIzbriši
  5. Mislim da većina misli na način "rodila sam se u krivo vrijeme." Doći će vrijeme za sve, pa i za posao, na silu ne ide ništa.

    OdgovoriIzbriši